بریس های سیم کشی دندان
نوشته شده توسط : احمد خلیلی
 

در مورد ابزارهای دندان پزشکی و بخصوص سیم کشی دندان اطلاعاتی هست که برای شما در این مطلب قرار داده اییم و باید به آن توجه کنید. در مورد بریس های سیم کشی چیزی میدانید؟بریس فلزی پرکاربردترین نوع بریس است که از استیل ضدزنگ گرید بالا تهیه می‌شود. در این روش بریس فلزی سیم باریکی را با کش ارتودنسی در جای خود ثابت نگه می‌دارد، کش ارتودنسی فشار را روی دندان‌ها وارد می‌کند و آن‌ها را به سمت محل دلخواه حرکت می‌دهد. بیمار در صورت تمایل می‌تواند کش‌ها یا رابر بندهایی در رنگ‌های مختلف انتخاب کند تا لبخندی منحصر به فرد داشته باشد.  

بریس خود باز و بسته شونده در سیم کشی دندان  

بریس خودباز و بسته شونده (براکت دیمون) از همان مواد به کار رفته در بریس فلزی تهیه می‌شود، اما وجه تمایز این دو این است که در براکت دیمون از کش استفاده نمی‌شود. تعداد ویزیت‌های ارتودنسی با سیستم دیمون کمتر است و سایش کمتری روی دندان وجود دارد. بریس خودباز و بسته شونده از براکت‌های شفاف، فلزی یا سرامیکی تهیه می‌شود. اندازه بریس دیمون و فلزی یکی است، اما در بریس دیمون به جای کش از درب های کشویی برای حفظ سیم روی براکت ها استفاده می‌شود.

 





:: برچسب‌ها: دندان کج ,ارتودنسی ,متخصص ارتودنسی, درمان ارتودنسی, اپن بایت ,دیپ بایت,کراس بایت,هزینه ارتودنسی ,مزایای ارتودنسی ,ا رتودنسی, ارتودنسی ,هدگیر ارتودنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: